Bezorgen & afhalen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij hebben een standaard levertijd van 1-2 dagen. Het kan soms voorkomen dat een product onverhoopt niet op voorraad is. Wij nemen dan contact met u op en zullen in overleg een nieuwe afleverdatum voorleggen. De 1-2 werkdagen levertijd gaat pas in als u een bevestiging van betaling van ons hebt gekregen.

 

Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u automatisch een bevestiging van ons wanneer de bestelling verzonden is. Na een aantal uur zal u ook een track en trace van DHL ontvangen, zodat u het pakket kunt volgen.

 

Het kan zijn dat wij de bestelling zelf komen brengen met onze eigen bezorgdienst. Dan is de track en trace niet van toepassing.

 

Hoe wordt mijn bestelling afgeleverd?

Het grootste gedeelte van onze bestellingen wordt via DHL afgeleverd. Sommige bestellingen worden door onze eigen bezorgdienst afgeleverd. Mocht er door onze eigen bezorgdienst afgeweken worden van de standaard leverdatum, dan zullen wij contact met u opnemen. Voor onze eigen bezorgdienst gelden de gebruikelijke bezorgkosten.

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dat kan! In het bestelproces heeft u de mogelijkheid ‘bezorgen op een ander adres’. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en wij verzenden de bestelling naar dit adres.

 

Wilt u na afloop van het plaatsen van uw bestelling het afleveradres wijzigen. Neem dan contact op met de klantenservice.

 

Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

Een geplaatste bestelling kan worden afgehaald bij een van onze vestigingen. Wanneer de bestelling klaar ligt wordt er nog een e-mail verstuurd met de boodschap dat de bestelling kan worden afgehaald.

Remto Zakelijk