Garantie en retouren

Niet tevreden over uw online bestelling? Retourneren is bij ons geen probleem.

 

Kan ik artikelen retourneren?

Artikelen, besteld via onze webshop, kunt u binnen 14 dagen retourneren. Wanneer u een artikel wilt retourneren, neem dan eerst contact met ons op. U ontvangt een bevestiging per e-mail van het retourverzoek, in deze e-mail worden ook de verzendinstructies bijgesloten. Terugbetaling van het aankoopbedrag vindt in de regel binnen 10 werkdagen of uiterlijk binnen de wettelijk bepaalde termijn van 14 dagen plaats.

Richtlijnen voor ruilen & retourneren:

  • Retourneren kan binnen de zichttermijn van 14 dagen.
  • Retourneren kan alleen als het artikel, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat is en in de fabrieksverpakking zit.
  • Bestellingen terugsturen via de postbode en/of bezorger is niet mogelijk.
  • De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening, tenzij het een defect betreft.

 Raadpleeg voor meer informatie onze Algemene voorwaarden.

 

Welke zichttermijn geldt er voor mijn bestelling?

Voor bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen, welke de eerstvolgende dag na aflevering ingaat. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders staat vermeld. Tevens wordt aangeraden om direct na ontvangst het artikel te controleren of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet het geval is, verzoeken wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met Remto om dit te melden.

 

Wat is mijn garantieperiode?

U dient van ons een deugdelijk artikel te ontvangen. Toch kan het voorkomen dat een artikel niet goed is of defect gaat nadat deze in gebruik is genomen.

 

Voor de artikelen gelden wettelijke termijnen voor garanties. De termijnen en voorwaarden van de fabrieksgarantie vindt u terug in de gebruiksaanwijzing en/of handleiding van het artikel. Heeft u een product die in aanmerking komt voor fabrieksgarantie, neem dan contact met ons op. Fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie waar u als consument recht op heeft.

 

Hoe kan ik een klacht indienen?

Het kan zijn dat u een klacht heeft over Remto. Dat vinden wij heel vervelend en willen deze graag oplossen. Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over de kwaliteit van onze producten, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging onze service te verbeteren.

 

Uw klacht kan worden ingediend via e-mail (webshop@remto.nl) of schriftelijk per post naar:

Remto Automaterialen B.V.

t.a.v. Directie

Fokkerstraat 1

2722 NH Zoetermeer

 

Geef in de mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht weer en maak eventueel foto’s indien van toepassing. Vermeld bovendien het ordernummer van de bestelling en eventueel enkele contactgegevens. Zodra de brief of e-mail is ontvangen, wordt er binnen 5 werkdagen telefonisch of via e-mail contact opgenomen om op zoek te gaan naar een passende oplossing.

Remto Zakelijk